Dle doporučení Sdružení praktických lékařů měníme v naší ordinaci režim pro ošetřování pacientů.

Aktuálně není možné do naší ordinace přijít bez objednání!!!

Více informací a aktuální rozpis ordinačních hodin.

• tel: 233 334 632
  • mob: 608 106 780
  • email: ordinace@drbendova.cz

Režim ordinace od 1.9.2020

Vzhledem k epidemiologické situaci ohledně šíření COVID-19 a nárůstu počtu nemocných musíme opět přistoupit k systému objednávaní. Tzn. je vhodné si předem zavolat do ordinace a domluvit si čas vyšetření i u akutně nemocných pacientů.

Bez předcházející konzultace prosím nevstupujte do čekárny s příznaky respirační nákazy: zvýšená teplota, rýma, kašel či další známky virového onemocnění.

Pokud má dítě byť i lehký respirační infekt, je nutné dítě vyčlenit z kolektivu a ponechat jej v domácí léčbě, ideálně 10 dní. Po odeznění potíží lze dítě bez vyjádření lékaře umístit opět do kolektivu. Při těžším průběhu nebo při dotazech nás kontaktujte telefonicky. Prosíme o trpělivost, máme v těchto dnech telefony opravdu nestandardně vytížené.

Prosíme abyste do prostor čekárny a ordinace vstupovali v rouškách s výjimkou dětí do 2 let.

Pokud lze, choďte na vyšetření vždy pouze jeden doprovod s dítětem.

Při vstupu používejte dezinfekci umístěnou na umyvadle v čekárně.

V případě kontaktu s COVID pozitivní osobou by dotyčnému měla být hygienou nařízena karanténa. Prosíme Vás v tomto případě o sdělení této skutečnosti, abychom se mohli domluvit na následujícím postupu.

Děkujeme za pochopení.